کوروت با دستان باز

برگرد. برگرد ولی چشمانت را باز نکن. خواهش میکنم! بازشان نکن. دنیایی که خواهی دید آن چیزی نخواهد بود که انتظارش را داشتی! آنچیزی که می خواستی. بهش ایمان داشتی. چشمانت را باز نکن. چون چیزی را خواهی دید که دلت را پر از وحشت خواهد کرد. من از روزی می آیم که تو آینده ای درش نداری. خدا را التماس کردم که بهم این قدرت را بدهد.که باز گردم به جایی که منشا تمام این روزهای سخت است. از خدا خواستم که مرا به یک ماه و نیم قبل باز گرداند. به روزی که تو و تمام آن کسانی که دیگر نیستید هنوز انگشتانتان را به آن جوهر زهرآگین آلوده نکرده بودید. آمده ام که آینده ای را که ندارید تغییر دهم.شاید که باشید. شاید که گلوله های داغ......اما نمیدانم چگونه!! قسمت میدهم چشمانت را باز نکن. چون چیزی که خواهی دید آتش و خون و نفرت است. چشمانت را باز نکن و در آن روز آنجا نباش!

نظرات 2 + ارسال نظر
alnilam یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام.
والا نمیدونم چجحوریه به ما میگید دروغ نگید خودتونم میگید به ما میگید تهمت نزندی خودتون میزنید به ما میگید شما از باطنه کسی خبر ندارید اما انگار خودتون خبر دارید به ما میگید خبراتون اشتباهه اما خودتون...ای بابا شماها چقدر خوبید!!! منم خودم میدونم وضعم خیلی خرابه اما اون به خودم و خدام مربوطه نه به شما![لبخند] شما هم برید ببینید کجای عقایدت سست بوده که حلا انقدر ناآگاهانه فکر میکنید تازه هدایت شدید البته واقعا خدا عالمه شاید شدید! در ضمن خوشحالم که با این قضایا اونقدری از جوونها که از نظام برگشتند دوبرابرش به خیلی چیزها اعتقاد پیدا کردن.
درضمن لطفا ازین اخبار دروغ هم برای من کپی نکنید جناب فرشته اعمال!! من خام این چیزها نمیشم. البته بگم بنده نمره 100به تمام کارهای دولتن و نظام و مثلا همین تلوزیون نمیدونم اما میدونم هرچی هستند خیلی بهترن از یه مشتی که ملت رو ببخشید خر فزرض کردن و پله برای رسیدن به اهدافشون. ما علی ای داریم که هیچ کجا ندارن.
خوش باش.
یاعلی

alnilam دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام! خوبی؟
چرا هیشکی دیگه نمیاد اینجا جز من؟!!
عزیز من اگر شما فقط برادرها و خواهرهای جنگجوی خودت رو میبینی من برادرهای بسیجی جوونهای 18 و 19 ساله بسیج رو هم که بخاطر گندکاری یه سری کشته شدند رو هم میبینم به خدا اونام آدم بودن!
نمیدونم چرا شما همتون عصبانی هستید! من نگفتم مملکت ما گل و بلبله نخیر کلی هم بدبختی داریم منتها بدبختیهایی که ما میبینیم ظاهرا با هم فرق داره! یه عده فقط . فقط سانسورها(!!!!) و گشت ارشاد رو بدبختی میدونن و یه عده مردم محروم و زندگی آونهارو هم مهم میدونن آقا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد