کوروت با دستان باز

برگرد. برگرد ولی چشمانت را باز نکن. خواهش میکنم! بازشان نکن. دنیایی که خواهی دید آن چیزی نخواهد بود که انتظارش را داشتی! آنچیزی که می خواستی. بهش ایمان داشتی. چشمانت را باز نکن. چون چیزی را خواهی دید که دلت را پر از وحشت خواهد کرد. من از روزی می آیم که تو آینده ای درش نداری. خدا را التماس کردم که بهم این قدرت را بدهد.که باز گردم به جایی که منشا تمام این روزهای سخت است. از خدا خواستم که مرا به یک ماه و نیم قبل باز گرداند. به روزی که تو و تمام آن کسانی که دیگر نیستید هنوز انگشتانتان را به آن جوهر زهرآگین آلوده نکرده بودید. آمده ام که آینده ای را که ندارید تغییر دهم.شاید که باشید. شاید که گلوله های داغ......اما نمیدانم چگونه!! قسمت میدهم چشمانت را باز نکن. چون چیزی که خواهی دید آتش و خون و نفرت است. چشمانت را باز نکن و در آن روز آنجا نباش!

آن چشمان معصوم

من یک ایرانیم. دلیلش واضح است. چون در ایران به دنیا آمده ام. چون در ایران بزرگ شده ام. چون تمام مشکلات و اندک شادی هایی را که یک ایرانی در طول زندگیش با آن مواجه است من نیز در ک کرده ام. من یک ایرانیم و دوست دارم، از صمیم قلبم، با تمام وجودم، از انتهای روح رنجور ایرانیم! که شادی به ایرانم باز گردد. تا دیگر نام کشورم هم ردیف جنگ ،سیاست و دیکتاتوری نباشد. اینها ارزو های دورودرازی نیستند. اینها جزو خواسته هایی نیستند که جوابشان گلوله و خشونت باشد،نباید باشد، ولی هست. به چشمان تمام آن کسانی که از فردای انگشت زدن زیر پای حکم اعدامشان از بینمان رفتند که مینگری معصومیت را میبینی. و بدون شک امید به زندگی را. به آینده ای را که آرزوی ساختنش را داشتند. به چشمان معصومشان که مینگری با خودت میگویی آیا اسلام ناب محمدی جواب امید را با گلوله های سربی می دهد؟ جواب آن چشمان معصوم زیبا را با نفرت می دهد؟ جواب خواسته های برحق کسانی را که زمانی گلهای انقلاب بودند، فرزندان انقلاب خطابشان می کردند؟ ای تمام آن فرشته های رخت بر بسته از این دنیای بیرحم دروغگو، بدانید که چشمان شما را هر کس که بنگرد درونش را از نفرت کسانی پر خواهد کرد که زیبایی و معصومیتتان را از دنیا دریغ کردندای کسانی که احمقهای دژخیم حتی نمیدانند!که شما شهیدیدو اینک در بهشت، بدانید که خونتان بر آسفالتهای داغ شهر نخواهد ماسید، بدانید که خونتان برای همیشه جاریست. تا زمانی که انتقام برای آزادی وطن رخت سبز پیروزی برتن کند..